18/2/14

Ningún bico para mamá

Este conto é de Tomi Ungerer e o conto é traducido por Patricia Buján Otero.Trata sobre un gato chamado Toni Pouta ao que a súa nai Dona Angora Pouta lle dá bicos a todas horas, e a Toni non lle gustan.

BICOS DE BOS DÍAS 

BICOS DE BOAS NOITES 

BICOS DE POR FAVOR

BICOS DE GRAZAS

BICOS DE DÁME UN BICO 

BICOS DE PERDOA  RULIÑO

BICOS DE VERÁN

BICOS DE INVERNO

BICOS PEGAÑENTOS

BICOS NOXENTOS

BICOS REPUGNANTES

E MOITOS MOITOS BICOS MÁIS.
Os que máis lle molestaban a Toni son os bicos que lle daba a súa nai nas orellas e o seu problema é que cando non esperta polas mañas co espertador a súa nai lle daba o beso na orella para que espertara.
Este é un cachiño do conto que é tan divertido:
"O espertador non soou porque o día antes Toni púxose a mirarlle as tripas.
Quería saber como que aspecto teñen os segundos,os minutos e as horas."
Ata aquí podo contar porque se queredes saber o resto teredes que lervos o libro. Eu volo recomendo a todos porque aínda que sexa curto é moi divertido.

00106539186574   p1 600x600

2 comentarios:

  1. Ten unha pinta moi divertida! Ao ler esta reseña, lembreime do meu primo, que dende moi pequeno non lle gustaba nada que lle deran bicos, xa foran da nai, ou do pai. Estou segura de que vou recordar máis cousas lendo este libro!

    ResponderEliminar
  2. Ao meu primo lle pasa o mesmo pero agora xa non lle importa que eu lle de bicos ou que a miña nai lle de bicos pero a el soamente lle gusta que lle de bicos a súa nai e soamente lle da bicos a os bebés e no seu cumpreanos aveces aos seus primos pero ningún día mais.

    ResponderEliminar

Déixanos un comentario se che pareceu interesante o que liches, se che apetece ler o libro do que falamos, se xa o liches...