29/4/14

Elefante Corazón de Paxaro

Este libro publicado pola editorial Sopa de Libros é feito por Mariasun Landa, trata sobre unha señora que mandou unha carta ao seu amigo Xabier onde escribia: eu creo que  ti xa sabias que ensino aos elefantes, pois me animei a viaxar por este enorme mundo. O outro dia vin no periodico que unha manada de elefantes queria unha mestra con esípirito dinámico e aventureiro e que lle pagaban con cen toneladas de plátanos, menos mal porque eu ensinaba a unhas arañas zouponas que me pagaban con moscas e tampouco e que sexan unha larpeirada! Eu pensaba que os elefantes eran iguais pero un indio me dixo que eran iguais por fóra pero por dentro cada un tiña un corazón. Un día de eses entrou un paxaro pola xanela e eu mandei que o botaran pero dixeron que non porque era parte de aquel elefante e eu o deixei pasar, o paxaro lle dixo ao elefante que dixera que se tiñan que marchar, entón el o contou e nadie o creia. Eu pensei que despois  podiamos sair as montañas para non deixalo en ridiculo. Cando chegaron a montaña viron como un rio destrozaba o colexo. Quedeime en Africa para estudar a os Elefantes con corazon de paxaro. Este libro me encantou polas suas ilustracións e pola maravillosa historia. Volo recomiendo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Déixanos un comentario se che pareceu interesante o que liches, se che apetece ler o libro do que falamos, se xa o liches...